przyjazne reklamacje w diners club

Dla kogo: dla wszystkich, którzy cenią jakość

Państwa opinie są dla nas cenne. Zatem reklamację może złożyć każdy klient indywidulany oraz instytucjonalny zarówno posiadający, jak i nieposiadający karty Diners Club, który składał wniosek o kartę Diners Club lub był odbiorcą naszej oferty marketingowej. Reklamacjom podlegają wszelkie zastrzeżenia dotyczące świadczonych usług lub wykonywanej działalności. Każde zgłoszenie jest wnikliwie analizowane tak, aby wyeliminować wszelkie niedogodności oraz poprawić jakość świadczonych usług i zapewnić Państwu pełną satysfakcję z używania kart.

Jak składać reklamacje?

Reklamację można złożyć telefonicznie i osobiście w dziale obsługi klienta, mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres: Diners Club Polska, ul. Senatorska 12, 00-082 Warszawa.
Aby rzetelnie i terminowo rozpatrzeć zgłoszenie reklamacji powinna zawierać:

  • imię i nazwisko zgłaszającego,
  • adres do korespondencji,
  • adres email,
  • opis reklamowanych zdarzeń i oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji,
  • zgodę na korespondencję elektroniczną, jeśli odpowiedź na reklamację mamy wysłać pocztą elektroniczną.

W jakim terminie oczekiwać rozpatrzenia reklamacji?

Odpowiedzi na reklamacje udzielamy bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu do maksymalnie 60 dni. W takim przypadku Diners Club poinformuje klienta o przyczynie opóźnienie oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji.

Prosimy pamiętać, że Diners Club Polska posiada wewnętrzny proces odwoławczy. Jeśli Państwo nie są usatysfakcjonowani rozpatrzeniem reklamacji zachęcamy do skorzystania z tego procesu.

Szczegółowe informacje zawiera Regulamin Przyjmowania i Rozpatrywania Reklamacji.